Pursue

Our aim is to grow with all of our employees. We aim to achieve this by offering products and services of both universal quality and standards that achieve high levels of customer satisfaction in all countries in which we operate. We strive to be a symbol of reliability, continuity and prestige for all our stakeholders.

WE ARE CUSTOMER FOCUSED
Our first priority is to create value for our customers and meet their expectations with quality and stability. It is our duty to support our customers after the sale by protecting the life of the product.

OUR GOAL IS ALWAYS TO BE THE “BEST”.
Our main goal is to be the best in quality, service and relationships with our business partners and customers and to protect our public image. To achieve this goal, our policy is to take management and be market leaders in the areas in which we operate.

WE ARE AWARE OF OUR RESPONSIBILITY
Our basic principle is to act fairly on the principle of “win-win” in good faith and understanding and to constantly comply with laws and moral rules in all our relationships. As a prerequisite for success, we respect and welcome differences and support openness in communication. Fulfilling our responsibility to the people of today and future generations is another fundamental principle that we must advance and not abandon. It is our duty to act environmentally consciously and to spread this awareness throughout our society and the world.

OUR MOST IMPORTANT ASSET ARE EXPERIENCED PEOPLE
The quality of our products and services starts with the quality of our employees. Attracting and collaborating with the best employees and trained workers, making the most of their talents, strengths and creativity, increasing their effectiveness, giving them the opportunity to develop and creating a work environment in which collaboration and solidarity thrive. Our goal is to create resources for continuous improvement.

WE'RE WORKING TO STRENGTHEN THE ECONOMY
We strongly support all types of economic, environmental and social contributions that bring prosperity to the countries in which we operate.
(FAQ)

Häufig gestellte Fragen

  • Rückversand & Umtausch

    • Wann bekomme ich bei einer Rücksendung mein Geld wieder?

      Nachdem das Paket an uns zugestellt wurde, wird es innerhalb von 1-2 Werktagen überprüft und Ihr Geld wird zurückerstattet.

    • Ist die Rücksendung innerhalb Deutschlands kostenfrei?

      Der Käufer übernimmt Kosten für die Rücksendung. Sie haben das Recht, binnen dreißig Tagen ohne Angabe von Gründen diesen Vertrag zu widerrufen. Die 30-tägige erweiterte Rückgabefrist beginnt mit dem Erhalt der Ware unabhängig von der gewählten Versandart.

    • Kann ich bestellte Gasfedern umtauschen?

      Wenn Sie es nur gegen eine andere Newton Gasfeder tauschen möchten, fügen Sie dem Paket eine Nachricht mit dem Grund der Rückgabe bei und schicken Sie uns Ihre Gasfeder einfach zurück. Wenn eine andere Länge benötigt wird oder um Ihnen Zeit zu ersparen, schicken Sie uns Ihre Gasfeder zurück und bestellen Sie die gewünschte Ware einfach neu. So erhalten Sie die neue Ware schneller. Wir erstatten Ihnen bei der Rücksendung den Kaufbetrag über die von Ihnen ausgewählte Zahlungsart.

  • Zahlung

    • Wie erhalte ich meine Rechnung?

      Nachdem Ihre Bestellung bestätigt wurde, erhalten Sie ihre Rechnung nach ein paar Minuten per E-Mail. Hinweis: Sollten Sie keine Rechnung erhalten haben, schauen Sie in Ihrem Postfach im Spam Ordner nach.

    • Wer kann auf Rechnung kaufen?

      Die Zahlungsoption „Kauf auf Rechnung“ wird ausschließlich für Geschäftskunden angeboten.

Schreiben Sie uns eine Nachricht

  • First name
  • Phone number
  • Last name
  • Email address
  • Enter your message